Komanda “Daugmales dadzis 2” izcīna telpu futbola “Rudens kausu 2017”

Ar komandas “Daugmales dadzis 2” uzvaru noslēdzies Daugmales telpu futbola turnīrs “Rudens kauss 2017”. Visas dienas garumā bija vērojamas bezkompromisa cīņas 10 komandu izpildījumā, šoreiz visspēcīgākie izrādījās mājnieki – daugmalieši, kuri ieņēma pirmās divas vietas, trešajā vietā komanda “Baldone un Co”.

Spēlē par trešo vietu, Baldones komanda neatstāja nekādas cerības “Ziemeļblāzmai”, uzvarot ar rezultātu 5:1, savukārt lielajā finālā, divu Daugmales komandu cīņā, “Daugmales dadzis” un “Daugmales dadzis 2” pamatlaikā nospēlēja neizšķirti 2:2. Pēc neliela atelpas brīža sekoja pēcspēles soda sitieni, kuros ar rezultātu 6:5 labāki bija “Daugmales dadzis 2”, kuras sastāvā spēlēja Aleksandrs Mihailovs, Andris Klindžāns, Edijs Čibulis, Juris Čibulis, Rolands Lubovs, Nauris Purviņš un Juris Celmārs! Finālspēles vēŗtīgākais spēlētājs – “Daugmales dadzis 2” vārtsargs Aleksandrs Mihailovs.
Liels paldies turnīra atbalstītājiem – Putnu fabrikai ĶekavaPiebalgas alum un Ķekavas Avotam!

Spēļu rezultāti:

Laiks Grupa Komanda A Komanda B Rezultāts
10:00 A Daugmales dadzis Ziemeļblāzma 1:0
10:20 B Daugmales dadzis 2 Daugmales dadzis 3 2:0
10:40 A Husky Zlatana Asaras 0:1
11:00 B Baldone un Co Štuka par bazaru 3:2
11:20 A Ziemeļblāzma FK Odi 4:3
11:40 B Daugmales dadzis 3 Laubere 1:1
12:00 A Zlatana Asaras Daugmales dadzis 1:4
12:20 B Štuka par bazaru Daugmales dadzis 2 3:6
12:40 A FK Odi Husky 1:6
13:00 B Laubere Baldone un Co 2:6
13:20 A Ziemeļblāzma Zlatana Asaras 2:1
13:40 B Daugmales dadzis 3 Štuka par bazaru 2:4
14:00 A Husky Daugmales dadzis 1:1
14:20 B Baldone un Co Daugmales dadzis 2 1:2
14:40 A Zlatana Asaras FK Odi 7:1
15:00 B Štuka par bazaru Laubere 1:2
15:20 A Ziemeļblāzma Husky 1:0
15:40 B Daugmales dadzis 3 Baldone un Co 0:3
16:00 A Daugmales dadzis FK Odi 3:1
16:20 B Daugmales dadzis 2 Laubere 3:2
16:40 Spēle par 3.vietu A2 Ziemeļblāzma B2 Baldone un Co 1:5
17:00 Fināls A1 Daugmales dadzis B1 Daugmales dadzis 2 2:2 (5:6)

Comments are closed.